BaseLinker – 700 integrací v jedné platformě pro váš nody e-shop

BaseLinker – 700 integrací v jedné platformě pro Váš nody e-shop

BaseLinker700 integrací v jedné platformě pro váš nody e-shop

  • Pomocí jednoho doplňku se napojíte na všechny Marketplacy, cenové srovnávače, kurýry, fulfillment, fakturační a komunikační systémy.
  • Všechny prodejní kanály na jednom místě.
  • Zalistování, automatické překlady, varianty, kompletní produktový management.
  • Kompletní správa skladů, synchronizace vašeho skladu s různými prodejními kanály.
  • Rozesílání objednávek přepravcům a tisk štítků.
  • Uspoříte náklady za individuální propojení.
  • Plně škálovatelná automatizace vašeho e-commerce.
  • Všechny služby za jednu férovou cenu.

BaseLinker přináší klientům nody 100+ Marketplaců a kompletní správu objednávek ze všech prodejních kanálů.

BaseLinker, jedna z největších evropských integračních platforem, která pomáhá e-shopům již 15 let, přináší kompletní napojení na nody. Klienti nody se tak mohou připojit ke komunitě 25 000 e-shopů, která využívá více než 700 různých napojení na lokální a zahraniční cenové srovnávače, marketplacy, přepravce, ERP systémy a další užitečné služby, a to vše v jedné platformě bez omezení již od 199 Kč za měsíc.

BaseLinker – 700 integrací v jedné platformě pro Váš nody e-shop

Propojením BaseLinkeru s vaším Nody e-shopem můžete:

  • Napojit se na 100+ Marketplaces, 15+ cenových srovnávačů.
  • Mít všechny objednávky na jednom místě.
  • Synchronizovat všechny sklady a stavy zboží online.
  • Vyřídit všechny objednávky, včetně fakturace, zaúčtování a komunikace se zákazníky.
  • Spravovat celý proces přepravy z jednoho místa, tisknout etikety.
  • Automatizovat celý objednávkový proces dle svých potřeb.

Zaregistrujte se do BaseLinkeru a dostanete 30 denní plný přístup zdarma! Stačí kliknout na tlačítko níže nebo při registraci zadat do pole "Doporučující uživatel" kód "Nody22".

Využít speciální nabídku

Jeden systém - Spousta výhod.

Integrace, které potřebujete

Vyberte si z bohaté nabídky integrací a použijte ty, které vyhovují vašemu podnikání. Jeden systém a jedno předplatné vám umožní přístup k oblíbeným platformám tržišť (např. Mall, eMag, Allegro, eBay, Amazon), obchodům, dopravcům a účetním systémům.

Správa objednávek

BaseLinker – 700 integrací v jedné platformě pro Váš nody e-shop

Zapomeňte na samostatné přihlašování na různé platformy. Spravujte své vícekanálové objednávky v jednom systému a použijte jej také k vystavování faktur, tisku štítků a odesílání balíků.

  • Všechny prodejní kanály na jednom místě. Ať už zpracováváte objednávky z tržiště, internetového obchodu, telefonické nebo osobní, můžete je všechny stáhnout do jednoho uživatelsky přívětivého panelu. Správa online prodeje nebyla nikdy tak snadná!
  • Plňte objednávky rychleji než kdy předtím. BaseLinker za vás zvládne řadu úkolů: bude automaticky odesílat zprávy zákazníkům, měnit stavy objednávek, vystavovat faktury, vytvářet zásilky a tisknout potřebné dokumenty!
  • Překvapte pozitivně zákazníka. S podporou Pick&Pack Assistant můžete zásilku nejen správně zabalit, ale také vyfotit! BaseLinker Caller vám ukáže objednávky zákazníka na obrazovce vašeho telefonu, když vám zákazník zavolá.

Sklad produktů

BaseLinker – 700 integrací v jedné platformě pro Váš nody e-shop

Synchronizace vašeho skladu s různými prodejními kanály vám umožní zapomenout na nesrovnalosti v množství a ceně a automaticky uzavřít nabídky při nulových zásobách.

  • Pohodlná produktová základna. Pokud nevlastníte obchod, můžete svůj výběr produktů spravovat přímo z BaseLinker. Virtuální sklad je k vašim službám a nabízí vám možnost správy produktových dat. Pokud máte obchod, můžete katalogizovat položky mimo nabídku obchodu.
  • Rychlý import produktů. Přidejte produkty do skladu BaseLinker jakýmkoli způsobem, který vám vyhovuje: ručně, pomocí souboru nebo importem nabídek s možností vytváření produktů ve skladu.
  • Seznam produktů na trhu přímo ze skladu. Sklad BaseLinker je zdrojem produktů, které jsou okamžitě viditelné ve formuláři vystavení. Systém automaticky přiřadí ceníky, šablony i kategorie a doplní parametry. Můžete z něj vystavit stovky nabídek pouhými několika kliknutími!

Správce Marketplace

BaseLinker – 700 integrací v jedné platformě pro Váš nody e-shop
  • Rychlé vystavení z libovolného skladu. Připojte obchod, velkoobchod, ERP systém nebo využijte sklad BaseLinker. Věnujte chvíli nastavení pravidel výpisu, abyste proces urychlili.
  • Správa online prodeje z jednoho panelu. Ať už prodáváte na jakémkoli tržišti (např. Amazon nebo eBay), můžete všechny nabídky ovládat z jednoho systému. Můžete kontrolovat stavy nabídek a hromadně je upravovat.
  • Již žádné další rozdíly skladu a cen! BaseLinker zajišťuje automatickou synchronizaci akcí a cen na více platformách trhu současně. Může vám také uzavřít nabídky, pokud akce nebo cena dosáhne nuly.

Správa přepravy

BaseLinker – 700 integrací v jedné platformě pro Váš nody e-shop
  • Proces odeslání je soustředěn na jednom místě. V systému jsme shromáždili více doručovacích operátorů, takže můžete odesílat zásilky z jednoho panelu namísto přihlašování ke každému účtu dopravce. Zásilky můžete vytvářet jednu po druhé, hromadně nebo nastavit systém tak, aby je vytvářel automaticky!
  • Udržujte zákazníka v kontaktu se zásilkou. Již si nemusíte pamatovat zasílání upozornění – systém odešle automatickou zprávu při každé změně stavu zásilky. Zákazník si také může ověřit stav na stránce s informacemi o objednávce.
  • Užijte si automatizaci. BaseLinker vám pomůže s předáním přepravního čísla na tržiště a do obchodu. Kromě toho vytiskne přepravní štítky, např. když označíte objednávku jako „zabaleno“.

Automatizace procesů

BaseLinker – 700 integrací v jedné platformě pro Váš nody e-shop

Automatické akce umožňují systému odesílat e-maily zákazníkům, vytvářet balíčky, tisknout štítky nebo vystavovat faktury, takže se můžete soustředit na rozšíření svého podnikání.

  • Automatické změny statusů. Vytvořte si vlastní stavy, které vám pomohou uspořádat seznam objednávek. Modul automatické akce přesune objednávky mezi nimi, když nastane zadaná událost.
  • Zkraťte dobu zpracování objednávky! Použijte Pick&Pack Assistant a automatické akce k výraznému zkrácení doby zpracování každého balíku. Systém používá čtečku čárových kódů, aby se minimalizovala manuální zátěž.
  • Odpočiňte si od opakujících se činností. Namísto posílání zpráv zákazníkům, vystavování faktur, vytváření zásilek nebo tisku štítků se zaměřte na rozšiřování svého podnikání a nabídky produktů, zatímco systém bude provádět opakované úkoly za vás.

Dostupné Baselinker integrace

Aktuální ke dni 22.11.2022