Blog

Platební brána Pays: moderní a pohodlné placení pro zákazníky

Platební brána Pays je moderní a spolehlivá platební brána bez paušálu i skrytých poplatků. Díky tomu je vhodná i pro začínající obchodníky. Pokud vašim zákazníkům nabídnete možnost plateb pomocí platební brány Pays, může vám to zvýšit počet dokončených objednávek. Už žádné čekání na platbu pomocí bankovních převodů nebo dobírky.

Přečíst celý článek
BaseLinker – 700 integrací v jedné platformě pro váš nody e-shop

BaseLinker přináší klientům nody 100+ Marketplaců a kompletní správu objednávek ze všech prodejních kanálů.

Přečíst celý článek
Prodávejte Vaše produkty s Heureka Marketplace

Začněte ještě dnes prodávat na nejnavštěvovanějším českém e-commerce webu. S Heureka Marketplace můžete zvýšit prodeje i zviditelnit Vaši značku.

Přečíst celý článek
Jak automatizovat proces objednávek?

V tomto článku si popíšeme jeden z více možných způsobů, jak automatizovat celý proces objednávek. Detailně si projdeme ideální nastavení Vašeho e-shopu s ohledem na co nejjednodušší způsob vyřízení objednávek.

Přečíst celý článek
10 důvodů, proč si vybrat e-mailing od Ecomail.cz

Hledáte vhodný nástroj pro váš e-mail marketing? V následujícím článku vám představíme aplikaci Ecomail, českou marketingovou platformu pro e-mailovou a omni‑channel komunikaci, která nabízí komplexní řešení pro váš chytrý e-mailing.

Přečíst celý článek
Jak získat 1000 Kč na správu Vašich reklamních kampaní ve službe Google Ads?

PPC reklamy jsou jedním z nejlepších marketingových kroků každého úspěšného provozovatele e-shopu. Zejména při rozjezdu nového e-shopu je potřeba získat co nejvíce zákazníků, aby se Váš e-shop dostal do širšího povědomí.

Přečíst celý článek
Úprava XML feedu (nejen) od dodavatele pomocí nástroje Conviu. Automatický překladač, bidding a cenotvorba

Rádi byste nabízeli produkty od několika dodavatelů v e-shopovém řešení NODY, ale potřebujete vytvořit vstupní dodavatelské XML pro e-shop? Nevíte si rady s úpravou XML feedu?

Přečíst celý článek
9 kroků pro úspěšnou expanzi e-shopu a získání zákazníků na zahraničním trhu

Vlastníte e-shop, který v Česku vykazuje tendenci dlouhodobého růstu? Uvažujete nad tím, zda vstoupit na zahraniční trh a začít vydělávat i v zahraničí? Přemýšlíte, jak v zahraničí získat zákazníky? Jak připravit e-shop pro vstup na zahraniční trh a co vše taková expanze obnáší, se dočtete v tomto článku.

Přečíst celý článek