Blog

Mergado: 5 Základních úprav feedu, které zvládne každý e-shopař

Máte e-shop se spoustou produktů a potřebujete v něm často dělat úpravy? Předtím, než se pustíte do oslovení některého z marketingových specialistů, aby vám se správou e-shopu a inzerce pomohl, věnujte pár minut tomuto článku. Prozradíme vám 5 tipů na základní úpravy feedu, které zvládnete i svépomoci.

Přečíst celý článek
Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám

Srovnáme.cz je třetí největší a nejrychleji rostoucí cenový srovnávač v České republice. Od otevření nové kapitoly na přelomu roku 2021 a 2022 prošel transformací, představujíc novou technologii a tým, který má ambiciózní cíle a klade velký důraz na zákazníky a jejich výsledky.

Přečíst celý článek
Přáli byste si mít více objednávek?

Toto je jistě cíl, kterého se snaží dosáhnout nejspíš každý majitel e-shopu. Konkurence je však obrovská a - na rozdíl od kamenných obchodů - na internetu zákazník nemá možnost tzv. “nahlédnout do výlohy”. Tím pádem je pro něj mnohem těžší vyhodnotit, zda je váš obchod právě ten, ve kterém chce nakupovat.

Přečíst celý článek
Zvyšte počet objednávek na e-shopu s modulem Foxentry

Přimět uživatele k vložení zboží do košíku nestačí. Aby nákup dokončil, musíte mu usnadnit průchod objednávkou – a zajistit doručení balíčku. Prozradíme, jak na to.

Přečíst celý článek
Začněte prodávat v Kaufland Global Marketplace

Kaufland Global Marketplace se zaměřuje na spotřební (nepotravinové) zboží, jako například elektronika, zahrada, móda, sport a mnoho dalších. Jedná se tedy o výbornou možnost, jak rozšířit prodeje svého e-shopu či kamenné prodejny.

Přečíst celý článek
Ověřený Web: Vložte sociální důkaz na e-shop a zvýšíte prodeje

Ať už jste začínající e-shopař nebo ve světě online zběhlý matador, sociální důkaz je fungující marketingový nástroj, který vašemu e-shopu zvýší konverzní poměr a počet objednávek pomocí sociálního důkazu.

Přečíst celý článek
Nejdůležitější právní změny od 6.1.2023

Přečtete si nejdůležitější změny k novele zákona, která je platná od 6.1.2023

Přečíst celý článek
Platební brána Pays: moderní a pohodlné placení pro zákazníky

Platební brána Pays je moderní a spolehlivá platební brána bez paušálu i skrytých poplatků. Díky tomu je vhodná i pro začínající obchodníky. Pokud vašim zákazníkům nabídnete možnost plateb pomocí platební brány Pays, může vám to zvýšit počet dokončených objednávek. Už žádné čekání na platbu pomocí bankovních převodů nebo dobírky.

Přečíst celý článek
BaseLinker – 700 integrací v jedné platformě pro váš nody e-shop

BaseLinker přináší klientům nody 100+ Marketplaců a kompletní správu objednávek ze všech prodejních kanálů.

Přečíst celý článek
Prodávejte Vaše produkty s Heureka Marketplace

Začněte ještě dnes prodávat na nejnavštěvovanějším českém e-commerce webu. S Heureka Marketplace můžete zvýšit prodeje i zviditelnit Vaši značku.

Přečíst celý článek
Jak automatizovat proces objednávek?

V tomto článku si popíšeme jeden z více možných způsobů, jak automatizovat celý proces objednávek. Detailně si projdeme ideální nastavení Vašeho e-shopu s ohledem na co nejjednodušší způsob vyřízení objednávek.

Přečíst celý článek
10 důvodů, proč si vybrat e-mailing od Ecomail.cz

Hledáte vhodný nástroj pro váš e-mail marketing? V následujícím článku vám představíme aplikaci Ecomail, českou marketingovou platformu pro e-mailovou a omni‑channel komunikaci, která nabízí komplexní řešení pro váš chytrý e-mailing.

Přečíst celý článek
Jak získat 1000 Kč na správu Vašich reklamních kampaní ve službe Google Ads?

PPC reklamy jsou jedním z nejlepších marketingových kroků každého úspěšného provozovatele e-shopu. Zejména při rozjezdu nového e-shopu je potřeba získat co nejvíce zákazníků, aby se Váš e-shop dostal do širšího povědomí.

Přečíst celý článek
Úprava XML feedu (nejen) od dodavatele pomocí nástroje Conviu. Automatický překladač, bidding a cenotvorba

Rádi byste nabízeli produkty od několika dodavatelů v e-shopovém řešení NODY, ale potřebujete vytvořit vstupní dodavatelské XML pro e-shop? Nevíte si rady s úpravou XML feedu?

Přečíst celý článek
9 kroků pro úspěšnou expanzi e-shopu a získání zákazníků na zahraničním trhu

Vlastníte e-shop, který v Česku vykazuje tendenci dlouhodobého růstu? Uvažujete nad tím, zda vstoupit na zahraniční trh a začít vydělávat i v zahraničí? Přemýšlíte, jak v zahraničí získat zákazníky? Jak připravit e-shop pro vstup na zahraniční trh a co vše taková expanze obnáší, se dočtete v tomto článku.

Přečíst celý článek