Zvyšte počet objednávek na e-shopu s modulem Foxentry
Vyladěný marketing, skvělé popisky a perfektní fotografie jsou základem prodeje v každém úspěšném e-shopu. Jen s tím si ale nevystačíte. Průměrně totiž košík před odesláním objednávky opustí 7 z 10 nakupujících (Baymard Institute, 2024).
Existuje celá řada důvodů, proč k tomuto jevu dochází. S novým modulem Foxentry ale odstraníte jednu z nejčastějších příčin nedokončení objednávky: zabráníte tomu, aby uživatel ztratil kvůli zdlouhavému průchodu košíkem trpělivost a raději odešel k vaší konkurenci.
Jak je to možné? Foxentry totiž přímo v objednávkovém formuláři našeptává celou řadu údajů a ověřuje jejich platnost v reálném čase. Pokročilý algoritmus tak na základě geografické polohy vašeho zákazníka nabídne po zadání několika prvních písmen celou jeho adresu. A pokud uživatel celou adresu zadá sám, opraví překlepy.
Stačí tři písmena a modul sám doplní nejpravděpodobnější adresu, na kterou chce uživatel objednávku doručit.
Foxentry dále:
- určí, zda zadaná e-mailová adresa a telefonní číslo skutečně existují,
- u B2B objednávek doplní na základě IČO všechny firemní údaje,
- opraví chyby ve jménech a umožní jejich okamžité využití i v 5. pádu.
Podobně Foxentry ověří a opraví e-mailové adresy a telefonní čísla vašich uživatelů i na vašem e-shopu.
To vše vede (kromě rychlejšího průchodu košíkem) i k výrazně lepší doručitelnosti objednávky. Přepravci totiž vezou zboží na správnou adresu a k ruce mají správné kontaktní údaje.
Výsledkem jsou spokojenější zákazníci, nižší vytíženost zákaznické podpory a třeba také personalizace marketingu. Zákazníky můžete totiž v newsletteru či SMS zprávě oslovit jménem, aniž byste se museli obávat, že jej zkomolíte.
Tím ale výhody Foxentry nekončí.
Efektivnější generování leadů
Snažíte se přízeň zákazníků získat obsahovým marketingem a výměnou za e-mail jim nabízíte e-booky a checklisty? Nenechávejte jim svůj bonusový obsah zdarma, za neexistující adresy.
Za prvé: ujistěte se, že odkaz na bonusové materiály nezobrazujete ihned po zadání adresy, ale zasíláte jej v e-mailu.
A za druhé: využijte náš nový modul, který uživateli bez funkční adresy registraci vůbec neumožní. Jeho instalace vám zabere méně času, než za jaký si připravíte kávu. A když už mluvíme o oblíbeném životabudiči…
Případovka z terénu: liška se šálkem kávy
Nespresso asi není třeba představovat: globální hráč na poli prodeje kávových zrn, kávovarů a řady dalších spřízněných výrobků. Své produkty nabízí i prostřednictvím e-shopu – a právě na jeho české variantě testovalo Nespresso dopad ověřování údajů na efektivitu průchodu košíkem. Dospělo k následujícím číslům:
- o 72 % méně chyb v e-mailových adresách,
- o 83 % méně chyb v adresách,
- zrychlení průchodu košíkem o čtvrtinu.
Impresivní? Detaily studie najdete zde.
A mezitím doporučujeme vyzkoušet modul ve svém e-shopu. Globální hráč na poli internetového prodeje se přece nemůže mýlit :-).