Zvyšte počet objednávek na e-shopu s modulem Foxentry

Zvyšte počet objednávek na e-shopu. S Foxentry to zvládnete za 5 minut

Vyladěný marketing, skvělé popisky a perfektní fotografie jsou základem prodeje v každém úspěšném e-shopu. Jen s tím si ale nevystačíte. Průměrně totiž košík před odesláním objednávky opustí 7 z 10 nakupujících (Baymard Institute, 2024).

Existuje celá řada důvodů, proč k tomuto jevu dochází. S novým modulem Foxentry ale odstraníte jednu z nejčastějších příčin nedokončení objednávky: zabráníte tomu, aby uživatel ztratil kvůli zdlouhavému průchodu košíkem trpělivost a raději odešel k vaší konkurenci.

Jak je to možné? Foxentry totiž přímo v objednávkovém formuláři našeptává celou řadu údajů a ověřuje jejich platnost v reálném čase. Pokročilý algoritmus tak na základě geografické polohy vašeho zákazníka nabídne po zadání několika prvních písmen celou jeho adresu. A pokud uživatel celou adresu zadá sám, opraví překlepy.

Stačí tři písmena a modul sám doplní nejpravděpodobnější adresu, na kterou chce uživatel objednávku doručit.

Stačí tři písmena a modul sám doplní nejpravděpodobnější adresu, na kterou chce uživatel objednávku doručit.



Foxentry dále:

Podobně Foxentry ověří a opraví e-mailové adresy a telefonní čísla vašich uživatelů i na vašem e-shopu.

Podobně Foxentry ověří a opraví e-mailové adresy a telefonní čísla vašich uživatelů i na vašem e-shopu.



To vše vede (kromě rychlejšího průchodu košíkem) i k výrazně lepší doručitelnosti objednávky. Přepravci totiž vezou zboží na správnou adresu a k ruce mají správné kontaktní údaje.

Výsledkem jsou spokojenější zákazníci, nižší vytíženost zákaznické podpory a třeba také personalizace marketingu. Zákazníky můžete totiž v newsletteru či SMS zprávě oslovit jménem, aniž byste se museli obávat, že jej zkomolíte.

Tím ale výhody Foxentry nekončí.

Efektivnější generování leadů

Snažíte se přízeň zákazníků získat obsahovým marketingem a výměnou za e-mail jim nabízíte e-booky a checklisty? Nenechávejte jim svůj bonusový obsah zdarma, za neexistující adresy.

Za prvé: ujistěte se, že odkaz na bonusové materiály nezobrazujete ihned po zadání adresy, ale zasíláte jej v e-mailu.

A za druhé: využijte náš nový modul, který uživateli bez funkční adresy registraci vůbec neumožní. Jeho instalace vám zabere méně času, než za jaký si připravíte kávu. A když už mluvíme o oblíbeném životabudiči…

Případovka z terénu: liška se šálkem kávy

Nespresso asi není třeba představovat: globální hráč na poli prodeje kávových zrn, kávovarů a řady dalších spřízněných výrobků. Své produkty nabízí i prostřednictvím e-shopu – a právě na jeho české variantě testovalo Nespresso dopad ověřování údajů na efektivitu průchodu košíkem. Dospělo k následujícím číslům:

  • o 72 % méně chyb v e-mailových adresách,
  • o 83 % méně chyb v adresách,
  • zrychlení průchodu košíkem o čtvrtinu.
Foxentry

Impresivní? Detaily studie najdete zde.

A mezitím doporučujeme vyzkoušet modul ve svém e-shopu. Globální hráč na poli internetového prodeje se přece nemůže mýlit :-).