Přáli byste si mít více objednávek?

Přáli byste si mít více objednávek?

Toto je jistě cíl, kterého se snaží dosáhnout nejspíš každý majitel e-shopu. Konkurence je však obrovská a - na rozdíl od kamenných obchodů - na internetu zákazník nemá možnost tzv. “nahlédnout do výlohy”. Tím pádem je pro něj mnohem těžší vyhodnotit, zda je váš obchod právě ten, ve kterém chce nakupovat.

Nakupovali byste raději v obchodě, ve kterém není ani noha, anebo na místě, kde to žije?

To může být rozhodující faktor pro kamenné obchody. V e-shopu toto ale zákazník nevidí. Nepotká žádné další návštěvníky, kteří by si prohlíželi zboží, a stejně tak nevidí ani šťastlivce, kteří si odnášejí tašku plnou nákupu.

Pokud to vašim návštěvníkům chcete trochu usnadnit, aplikace Notifikuj vám umožní, aby toto vaši potenciální zákazníci na webu viděli. Prostřednictvím notifikačních bublin umožňuje zobrazovat například údaje o návštěvnosti webu či proběhlých objednávkách a dalších informace.

Tím máte možnost ukázat návštěvníkům vašeho e-shopu, že na webu nejsou sami a že váš obchod je ten, na kterém lidé nakupují.

Přáli byste si mít více objednávek - img 1

Notifikuj umožňuje zobrazení až 6 typů notifikací

Poslední objednávky

Máte pravidelný přísun objednávek, ale přáli byste si jich více? Zobrazením proběhlých objednávek svým návštěvníkům dokážete, že si na vašem e-shopu zákazníci objednávají a že váš e-shop prosperuje.

Přáli byste si mít více objednávek - img 2

Poslední registrace

Umožňujete-li registraci do kurzů, konzultací či odběr newsletteru, pak můžete využít notifikaci o proběhlých registracích jako alternativu k objednávkám.

Přáli byste si mít více objednávek - img 3

Aktuální návštěvníci

Díky této notifikaci vaši návštěvníci uvidí, kolik lidí si taktéž prohlíží danou stránku e-shopu, případně celý e-shop, a budou tak mít jistotu, že nejsou jediní, kdo si váš e-shop právě prohlíží.

Přáli byste si mít více objednávek - img 4

Souhrnné statistiky

Navštívilo váš web za poslední týden 1000 lidí? Nenechávejte si tento údaj pro sebe a ukažte jej svým návštěvníkům, aby viděli, že váš web je navštěvovaný.

Přáli byste si mít více objednávek - img 5

Recenze Heureka a Zboží.cz

Máte pozitivní hodnocení na Heurece či Zboží.cz? Ukažte svým návštěvníkům, že nabízíte kvalitní služby, s nimiž jsou dosavadní zákazníci spokojeni.

Přáli byste si mít více objednávek - img 6 Přáli byste si mít více objednávek - img 7

TOP nabídka

Nabízíte slevy, výprodeje a akční produkty, nebo třeba jen informujete o novinkách? Díky této notifikaci si můžete vytvořit notifikaci zcela vlastní včetně odkazu.

Přáli byste si mít více objednávek - img 8

Proč tedy Notifikuj vyzkoušet?

Nechcete-li investovat do reklamy a přesto si přejete zvýšit počet objednávek, pak je právě Notifikuj možným způsobem, jak toho docílit. Nakupování je značně emotivní záležitost a návštěvníci se často rozhodují právě na základě emocí. Na to, co a zda vůbec vaši návštěvníci nakoupí, má více či méně vliv a rozhodnutí lidí kolem.

Máte-li na webu vystavené reference, hodnocení či certifikáty, budujete důvěru ve váš e-shop a právě Notifikuj funguje na stejném principu. Díky Notifikuj máte možnost tuto důvěru rozšířit ještě více. A více důvěry znamená vyšší šanci na více objednávek.

Podstatné však je, že veškeré informace, které Notifikuj zobrazí, jsou sesbíráné přímo z webu a tak není možné zaznamenané údaje manuálně měnit. Kdo by si tak chtěl pomoci upravením statistik, bude se muset poohlédnout jinde. Jediná notifikace, která je plně ve vaši režii, je TOP nabídka, která je určena pro prezentaci akčních produktů, slev či unikátních nabídek na vašem webu.