Ověřený Web: Vložte sociální důkaz na e-shop a zvýšíte prodeje
Ať už jste začínající e-shopař nebo ve světě online zběhlý matador, sociální důkaz je fungující marketingový nástroj, který vašemu e-shopu zvýší konverzní poměr a počet objednávek pomocí sociálního důkazu.
Co je to Sociální důkaz a proč je pro váš e-shop důležitý
Sociální důkaz funguje jako záruka kvality a důvěry. V offline světě tento prvek zajišťují reální lidé. Možná jste už ve spojitosti se sociálním důkazem narazili na přirovnání k plné a prázdné restauraci.
Pokud byste se svou partnerkou či partnerem vyrazili do cizí země a chtěli ochutnat místní jídlo, jak byste poznali, do které z restaurací zajít? Teď prosím zapomeňte na služby jako je Google nebo Tripadvisor a předstírejte, že nemáte přístup k internetu.
Co pro vás bude důkazem, že se v dané restauraci dobře najíte, obsluha bude příjemná a nebude vám druhý den z jídla špatně? Pravděpodobně budete restaurace hodnotit podle jejich obsazenosti. Tam, kde je plno a dveře se netrhnou je větší záruka kvality, než v prázdné restauraci ve stejné ulici. Našemu lidskému podvědomí toto napovídá, že může restauraci věřit. Máme v sobě totiž zakořeněno, že pokud se rozhodujeme, je často výhodné řídit se podle chování ostatních lidí.
To je sociální důkaz v reálném světě. Většina kolemjdoucí zamíří právě do této plné restaurace a ti tak díky sociálnímu důkazu přivádějí každý den nové zákazníky.
Proto jsou tak důležité recenze spokojených zákazníků. Bez ohledu na to, zda se rozhodne vyzkoušet Ověřený Web, snažte se získávat recenze. Ty jsou základním pilířem pro váš úspěch v online světě.
Na e-shopu je to stejné jako při zmíněném příkladu s restauracemi. Jen tady nikdo nevidí, jestli u vás lidé nakupují. Nebo to alespoň platilo dříve. Se službou Ověřený Web můžete konečně frmol na vašem e-shopu ukázat všem návštěvníkům a přesvědčit je tak k nákupu. Stejně jako to funguje v offline světě.
Získáte tak více objednávek a nový návštěvníci e-shopu uvidí, že vám mohou věřit, protože se u vás pomyslné dveře netrhnout. Pravděpodobně u vás nakoupí i oni.
Jak to funguje?
Sociální důkaz můžete zobrazit pomocí 7 druhů chytrých notifikací.
- Poslední objednávky - ukažte všem návštěvníkům vašeho e-shopu, že u vás lidé nakupují. To zvedne důvěru nově příchozích návštěvníků a rapidně zvýší pravděpodobnost jejich nákupu.
- Poslední registrace - ukažte návštěvníkům, že se ostatní registrují k odběru vašich newsletterů a zvyšte šanci, že se zaregistrují také.
- Návštěvnost - aktuální statistiky - zobrazujte aktuální počet návštěvníků vašeho webu. Vyvoláte tak v novém návštěvníkovi pocit, že na webu není sám, což zvyšuje jeho důvěru ve váš web.
- Návštěvnost - souhrnné statistiky - kolik na vašem webu bylo lidí za posledních 24h, 7 nebo 30 dní? Ukažte všem tyto statistiky. Ať všichni vidí, že se u vás dveře netrhnou.
- Heureka - recenze a hodnocení - skvělé recenze jsou tím nejlepším argumentem, proč nakoupit právě u vás. Recenze automaticky stahujeme z Heuréky.
- Zboží.cz - recenze a hodnocení - sbíráte kladné recenze na Zboží.cz? Žádný problém. I tyto recenze zobrazíte v našich notifikacích.
- Vlastní notifikace - tato notifikace má obrovskou sílu. Můžete si do ní totiž napsat co chcete a přesvědčit váhajícího zákazníka k dokončení nákupu pomocí vašich prodejních argumentů.
Přijdou vám notifikace rušivé? Upravte si jejich vzhled do designu webu. Můžete si upravit jejich tvar, barvu i font písma. Stanou se součástí vašeho webu a nenásilnou formou budou návštěvníky popostrkovat k nákupu. Stále notifikacím nevěříte? Dáme vám je na 14 dní zdarma a zcela bez závazků. Můžete si tak změřit, zda bude sociální důkaz fungovat i na vašem webu. Vše je zcela nezávazné.
Integrace s vaším Nody e-shopem je velice snadná
Využijte slevový kód NODY20 a získejte 20% slevu na celou dobu používání tohoto modulu.
Více informací o tom jak na integraci se službou Ověřený web, naleznete v naší nápovědě.